Dobrodošli

Svi ste dobrodosli, svi, i vi sa malim sisama, vi sa govornim manama, socijalno neaktivni, fobichari i kompleksasi. Svi cete bit ko novi poslije psiho terapije. I Boris tadic je imao fobije i komplekse zbog cuperka crnog, pogledajte sad kako se sepuri, nas tim je zasluzan za to. Toma se poslije terapije osjeca kao da je visok 2 metra. Zasluzni su za sve besplatni savjeti psihologa

pitanja za psihologa

imate li pitanje za psihologa? Trazite savjet. Psiholog ogrovara na vasa pitanja besplatno, disketno i strucno. Od danas imate vaseg psihologa. Psihologa koji ce vam pomoc, nece kenjat u prazno.

Vas psiholog dr Goca

Vas psiholog aps Ognjen

8 коментара:

dejan је рекао...

Zasto smo budale?

"Pametan covek uci na tudjim greskama, a budala uci na svojim!"

Zasto smo onda budale?

Psiholog је рекао...

Dejane,
Tata ti je budala
Volimo te, pisi i prati nas i dalje

student је рекао...

Ovih dana mi je jako tesko iako sam tek upisao faks i fala bogu pao prvi kolokvijum(realan moram da budem,samo zbog moje krivice i nicije vise Smile ali ok )
jako mi je tesko jer me je "spopala " neka kriza...nemam pojma zasto i kako,cak ne mogu ni da opisem kakva je to kriza jer ni sam ne znam Smile
pa me zanima moze li mi neko reci na koji nacin da prebrodim to(posto je verovatno to neka studentska kriza) i da zaboravim na sve i da se u potpunosti mogu usredsrediti na ucenje i faks...hvala vam unapred

Psiholog је рекао...

Dragi nas brucosu,
tvoj problem je ocigledan, strucno nazvano to se zove odvajanje od sise, ti da bi rjesio svoje probleme trebas naci drugu sisu, sto vecu jer nije dzaba kineski narod rekao


Čovjek koji se boji vode nikad neće postati ribar.

Tvoj problem je sto nemas dovoljno iskustva u brzom citanju, ono ukoso, cijelu knjigu za po sata, razmisli o flertu sa profesorima mozda im se zgadis pa te pocnu pustat da prodjes..
Zapamti da smo uvijek tu za tebe i imamo vezu u komunalcu.

volimo te
Tvoji psiholozi

drago је рекао...

Imam veliki problem! Konzumiram vrlo cist kokain jer sam u mogucnosti da ga nabavim zadnjih 6-7 mjeseci svaki vikend znaci petak,subota nekad samo petak ili subota i tako nekad nedelja..uglavnom 1-2 dana nedeljno ili nekad 2-3 put .. i naravno svaki put mi je jako dobro dok sam na "njemu". Imam 21 godinu , i jako me brine ovo ..svaki put kada dodjem kuci razmisljam mnogo o svemu tom,bude me strah, pokusavam da prestanem kazem sebi to svaku noc,svjestan sam problema,medjutim sutra dan cim izadjem u klub ako je to petak-subota ja opet uzmem 3-6 linija za noc nekad manje..zavisi ali nikad ne uzmem sam 1-2 gr posto koristim sa drugovima u drustvu najcesce...roditelji su poceli da sumnjaju, traze da idem na narko test sto sam ja odbio i nekako ubjedio ih da ne idem..ali siguran sam da cu to morati kad tad da uradim. Vjerujte mi neznam sta da vam pisem..krenuo sam losim putem. Dosta izlazim, puno pijem,pushim,i sad i ovo neznam kako da to bacim.Razmisljao sam da se totalno izolujem u kucu na neko vrijeme pa da vidim bil mi to pomoglo..ali opet ako nekad izadjem bojim se da me nece to povuci..a nemogu se zatvorit citav zivot.. Jos me interesuje posto rekao sam da koristim kokain zadnjih 6-7 mjeseci u pocetku 2.3mjeseca sam uzimao svakih 7 dana a sad nekad 4- nekad 3 nekad 5 neznam vise ni ja..tjesim sebe da sam jos uvjek dobro.. ako uradim test na urin..hoce li biti pozitivan ili negativan,koliko vremena bi trebalo da prodje da ne uzimam nista da bude negativan. I kako da izadjem iz ovog pakla molim vas pomozite i recite sta vi mislite o ovome..hvala za sve savjete.

PS: ponekad uzmem speed mada to je rjetko jer ne volim ga ali nekad kad me je strah da uzmem ponovo kokain.. ili ispusim pola jointa..
Ako uspijem jakom voljom da prestanem uzimati kokain..jel se mogu oporavit nakon vremena..i hocu li imati neke trajne posljedice na mozak,organizam.

Psiholog је рекао...

Drago, Srbine,
Cist? A? A recesija Drago? Neka fala Bogo, nek se ima. Nemoj se zabijat u kucu ne budi sisa, kokain je samo faza, mlad si, ludost, avanturisticki duh, ko ti je diler zasto ti daje cist, zasto ga ne mijesas i ne preprodajes, neces vazda imat para, moras mislit unaprijed, 20 posto u banku od svake prodaje, a ti narko testovi, su kurcina, mozes 20 godina se drogirat doc na test i pokazace ti da se drogiras. Dje tu logika? Reci ako te uvate da si se ljubio sa djevojkom koja je konzumirala kokain i da si ti zato pozitivan. Nekome je upalio genijalan taj izgovor. Meni ti nisi jasan kako ne volis speed? imaces posljedice naravno, nije droga sala, nema lakih i teskih droga.. Svako vece ces se budit i vikaces riba, riba, riba..

Ako je kokain droga onda sam ja narkoman.
Kanidja

Riba, riba, riba..
riba riba..

Volimo te pisi i dalje i prati nas blog i posalji nam broj dilera na pm

Zoxy је рекао...

Imam jedno pitanje, da li se vase dijagnoze prihvataju u drzavnim ustanovama ? Koliko sam ja razumeo, ako psihoterapeut iz privatne prakse ustanovi da je pacijentu potreban neki lek, ovi iz doma zdravlja to prihvataju bez pitanja. Da li je tako i sa vama ?

Psiholog је рекао...

Zoksi
Da, tako je i sa nama, mi ti posaljemo mejl ti to isprintas u boji poneses u dom zdravlja i eto zavrsices dje ti je i mjesto.
Volimo te

Постави коментар

Online psihološko savetovalište za vas i vase probleme

Online psiholosko savjetovaliste je tu za vas. Nas cilj je vasa sreca. Nije strasno ako vam je potrebna psiholoska pomoc, strasno je sto danas nije lako naci postenog momka, posao, djevojku koja razvlaci kore i guta. Depresija se siri. Tu uskacemo mi i poturamo nase virtualno rame, nudimo besplatne psiholoske savjete, pomoc, besplatnu, najboljih psihologa i dopisnika dermatologa, urologa, automehanicara i sta sve ne. Sve zarad vaseg psihickog zdravlja. Mi smo protivnici zla, psiholoskih problema, radikalnog islamizma, pranja ruku poslije pisanja i nadasve malijeh sisa.

Vasi psiholozi

Ovdje postavljajte pitanja psihologu

Популарни постови

esej

empatija cini covjeka ne odjelo ni frizura, najlakse se smijat nekome zato sto je frljav, maljav dje ne treba, plasi se mladeza ili ima neke druge mane komplekse i fobije. nacinimo svijet boljim, objasnimo ljudima da je ljepota u dusi, u parama ne u izgledu.
marija serifovic je shvatila, jedan od nasih najboljih pacijenata. Pa sta ako vozim kamion rekla je marija na kraju jedne seanse pocesala se po mudima i otisla zadovoljna.
poslije je pobijedila na evroviziji i ostavila decka zato sto je gejcina.
Masimo Savic nekada nije mogao izrazajno otpjevat pjesmu. Vidje li ga sad? sav se uvija zivi zivot likova iz pjesme, voli i pati i dozivljava svaku obrade, vrti repic cijedi bubuljice, ne pati sto je rosav. nekad je droga jedini nacin lijecenja. Sad je svoj, samo svoj, alternativa, idol neshvacene izrazajne alternativne samo svoje omladine.




Kako unutrasnju energiju pretvoriti u spoljasnju

Kako unutrasnju energiju pretvoriti u spoljasnju
ili kako izgleda covjek na kokainu

Boris prije lijecenja

Boris prije lijecenja
uvijek sam razmisljao da nisam dovoljno vrijedan, da me gledaju svi DIREKTNO u crni cuperak
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Psiholog online | Bloggerized by Savjeti psihologa - Savjeti psihologa | Psiholoski savjeti